30 Mac 2010

Majlis Pelancaran Website Kampung Olak Lempit

 

Sebuah majlis pelancaran website "Kampung Olak Lempit" anjuran JKKKP Kampung Olak Lempit telah diadakan pada hari Sabtu, 27 Mac bertempat di ZETCOM Business & Sports Center. Majlis ini berlangsung pada jam 9.30 pagi. Turut hadir pada hari tersebut ialah Pengerusi-pengerusi JKKKP Mukim Tanjung Dua Belas (2), Mantan Ketua Kampung, Tuan Hj Subohi beserta isteri, Puan Hjh Rajemah, Tuan Imam Masjid Nurul Huda, Ustaz Ramli dan ramai lagi penduduk kampung samada yang tinggal di dalam dan di luar kampung turut hadir untuk memeriahkan lagi majlis tersebut.

Website "Kampung Olak Lempit" telah dirasmikan oleh YB Dato Hj Marsum Paing, DUN Dengkil. Pada hari tersebut juga, majlis penyerahan cek dari YB Dato Hj Marsum Paing untuk projek ekonomi belia diserahkan kepada Persatuan Belia Perkasa, yang diwakili oleh Presiden persatuan, saudara Talib Darsan. Cek yang diterima berjumlah RM 5,000. Juga, Pra-reunion Kelab Bola Sepak Satria Olak Lempit turut diadakan, di mana YB juga dijemput untuk menyerahkan T-shirt kelab kepada ketua pasukan, saudara Kamal Roslan.

Setelah selesai, majlis diteruskan dengan acara minum pagi bersama orang ramai. Terdapat beberapa pengusaha IKS kampung yang tidak ketinggalan mempamerkan produk seperti kerepek, bahulu dan bermacam-macam lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan